A legutóbbi évtizedekben úgy látszott, hogy a szintetikus szerek megnyerték a csatát, és behozhatatlan fölényt biztosítottak a kémiai vonalak számára. És mégis, még ezekkel szemben is kiugrottak a sokszor még hatásosabb növényi eredetű természetes gyógyanyagok, mint például az antibiotikumok. Senki sem vonhatja kétségbe a százvagonszámra exportált hazai gyógynövényekben rejlő gyógyászati értékeket.

Ászf

Savier Humility Service Kft.

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

(ÁSZF)

 

 

Hatálybalép: 2023. augusztus 15. napján

 

 

A SAVIER Humility Service Kft. (székhely: 1125 Budapest, Béla Király út 9/a Cg. 01-09-414328) a jelen Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: ÁSZF) rögzíti a www.volgyesitea.hu

weboldalon található webáruházban (a továbbiakban: Webáruház) történő vásárlásra

vonatkozó szerződéses rendelkezéseket.

I. MEGRENDELÉS MENETE

  1. A megvásárolni kívánt termék oldalán válassza ki a kívánt mennyiséget, és a Kosár gomb segítségével tegye a terméket a kosarába.
  2. A jobb felső sarokban, a kosár ikonon megjelenő szám jelzi, hogy hány termék van a kosarában. A kosár ikonra kattintva az eddig kiválasztott termékek listáját láthatja. A kosár oldalon még módosíthatja a vásárolni kívánt termékek mennyiségét, a termék neve melletti legördülő listában kiválasztva a megfelelő mennyiséget. Ha bármely indok miatt mégsem kívánja az adott terméket megvásárolni, a termék ára mellett jobb oldalon megjelenő X-re kattintva eltávolíthatja a terméket a kosarából.
  1. A termékek mellett feltüntetett ár bruttó vételár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót (ÁFA) is. A vételárak a szállítás díját nem tartalmazzák, a szállítási költség a vételáron felül fizetendő. Ha a termékek vételára a megrendelésének leadását követően megváltozik, abban az esetben a megrendelése leadásakor a webshopban meghatározott vételár az irányadó, kivéve, ha valamely technikai vagy adminisztrációs hiba okán olyan vételár került feltüntetésre, amely nyilvánvalóan nem lehet valós (pl. 1 Ft, 5 Ft). Ha ilyen hibát észlel, kérjük jelezze felénk a tényleges, valós vételár megismerése végett. Bejelentése alapján késedelem nélkül megkezdődik a hiba elhárítása. Bármilyen felmerülő probléma esetén a vevők érdekeinek legteljesebb körű figyelembevételével járunk el.
  1. A Szállítási díj felirat illetve az utánvét költsége felirat mellett található díjak alapján már előre kiszámolhatja, hogy mennyibe kerül majd a termékek kiszállítása.
  1. A Számlázási adatok panelen tudja megadni a számlázáshoz szükséges adatokat.
  2. A Kosár panelen válassza ki a kívánt szállítási módot (személyes átvétel, házhoz szállítás)!
  3. A Fizetési módok lehetővé teszik a szállítási módtól függően a készpénz, az utalásos illetve az utánvétes fizetési módot. A megrendelés véglegesítése előtt ellenőrizze a megadott adatait, a kiválasztott szállítási és fizetési módokat, mert a megrendelés elküldése után már nem lesz lehetősége módosítani azokon.
  1. A rendelés véglegesítésének utolsó lépése, hogy az Adatvédelmi Szabályzat és az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) elolvasása és elfogadása után az elfogadást jelzi a megadott rész pipálásával. Ha elolvasta és elfogadta az Adatvédelmi Szabályzatot és az ÁSZF-et, a megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesíti a rendelését.

A megrendelés elküldése gombra kattintással Ön és a SAVIER Humility Service Kft. között szerződés jön létre. A megkötött szerződés alapján Ön köteles a megrendelt termékek és a szállítási díj megfizetése, valamint a megrendelt termékek átvételére, a Savier Humility Service Kft. pedig köteles a termékek vállalt határidőn belül történő kiszállítására ill. átadására.

Ha nem fogadja el az Adatkezelési Tájékoztatót vagy az ÁSZF-et, abban az esetben nem tud online rendelést leadni. A megrendelés elküldése után megjelenik egy Sikeres megrendelés oldal. Ezt követően a megadott e-mail címre a megrendeléséről visszaigazoló üzenetet küldünk, amely tartalmazza a megrendelt termékek nevét és vételárát, valamint a szállítási költséget.

Tájékoztatás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük keressen minket e.mailen, a savierhskft@gmail.com ill. drgulyasrita@gmail.com címen.

 

II. ÁTVÉTELI MÓDOK MAGYARORSZÁGI SZÁLLÍTÁSI CÍMRE

Házhozszállítás:

Futárszolgálattal. Az Ön küldeményeit a feladást követően jelenleg a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (továbbiakban: GLS) szállítja. Küldeménye(i) felől - szükség esetén az alábbi elérhetőségeken érdeklődhet:

Telefonon: +36-29-88-67-00, +36-20-890-0660 (07:00 - 20:00 óra között).

 

 III. SZÁLLÍTÁSI DÍJAK ÉS SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ MAGYARORSZÁGI

SZÁLLÍTÁSI CÍM ESETÉN

A megrendelés leadását követően hetente egyszer, általában csütörtöki napokon indítjuk el a kiszállítást. A kiszállítás általában a megrendelés szállítónak átadásától számított 2-3 munkanapon belül történik meg az Ön által kért szállítási címre és az Ön által meghatározott szállítási móddal. A

szállítási határidő azonban függ a szállítás időszakától is, pl. ünnepek alatt a szállítási határidő

hosszabb is lehet. A szállítás időpontjáról a GLS e.mailes értesítést küld, melyen minden szükséges információ elérhető az átvétellel kapcsolatosan (időpont, futár elérhetősége, stb.).

 

 IV. FIZETÉSI MÓDOK

A termékek ellenértéke fizethető készpénzben az áru személyes átvételekor előre egyeztetett helyen és időpontban ill. házhoz szállítás esetén utánvéttel , valamint a megrendelés leadásakor átutalással.

SAVIER Humility Service Kft.

Erste Bank

11600006-00000001-97481440

 

V. ELÁLLÁS JOGA

Ha a megrendelő fogyasztónak minősül, a termék kiszállításától számított 14 (tizennégy) napon belül elállási jog illeti meg. Az elállás joga csak a fogyasztót illeti meg.

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáróvtermészetes személy (Ptk. 8:1.§ (1) bekezdés 3. pont). A gazdasági társaság, az egyéni vállalkozó és egyéb szervezet tehát nem tekintendő fogyasztónak, következésképpen ezen jogiszemélyeket vagy jogi személyiség nélküli társaságokat, szervezeteket nem illeti meg az elállás joga. A fogyasztó az elállást jelezheti e-mailen a savierhskft@gmail.com ill. drgulyasrita@gmailcom e-mail címen, valamint postai úton a 1125 Budapest, Béla Király út 9/a címre küldött postai küldeményben.

Elállásra vonatkozó nyilatkozatát az 1. számú mellékletben meghatározott nyilatkozat minta alapján teheti meg, tehát elállásának legalább az 1. számú mellékeltben meghatározott információkat kell tartalmaznia. Ha a nyilatkozatot postai úton küldi el, szükséges a nyilatkozat aláírása. Ha alá nem írt nyilatkozatot küld postai úton, azt nem tudjuk elfogadni. Elállás esetén a Vevő köteles a termékeket bontatlan, sértetlen csomagolással visszaküldeni a SAVIER Humility Service Kft. részére a 1125 Budapest, Béla Király út 9/a címre. A Vevő viseli a termék visszaküldéséből eredő költségeket. Elállás esetén a Vevőt a termékek visszaküldéséből eredő költségen felül semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli. Ha a Vevő a legkevésbé költséges szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, a SAVIER Humility Service Kft. nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltséget.

Az elállásra vonatkozó nyilatkozat SAVIER Humility Service Kft-vel történő közlésétől számított 14(tizennégy) napon belül visszafizetjük a termékek vételárát és a szállítási díjat. A SAVIER Humility Service Kft. addig azonban visszatartja a visszafizetendő összeget, amíg a Vevő a terméket vissza nem küldte, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy a termékeket visszaküldte.

Gyógyteákat és más hasonló, emberi fogyasztás, gyógyászati felhasználás útján hasznosuló terméket jellegükből fakadóan kizárólag felbontatlanul, sértetlen csomagolásban visszaküldve tudjuk elfogadni. Mivel a termékek visszavételével kapcsolatosan szükséges meggyőződni a termékek csomagolásának bontatlanságáról, ezért a vételár visszafizetési kötelezettséget azt követően tudjuk teljesíteni, ha a termékek visszaérkeztek a SAVIER Humility Service Kft-hez és meggyőződtünk a termékek csomagolásának sértetlenségéről, bontatlanságáról. A visszafizetés módja megegyezik a Vevő által teljesített fizetési móddal, azaz, ha készpénzben történt a fizetés, abban esetben a visszatérítendő összeget postai utalványon küldjük vissza, illetve, ha átutalással történt a fizetés, abban az esetben kérjük, az elállásról szóló nyilatkozatban szíveskedjék megadni a bankszámlaszámot is, amire a visszautalást kéri, meghatározva a számlaszám kedvezményezettjének a nevét is. A Vevő kifejezett beleegyezése esetén a SAVIER Humility Service Kft. a fizetési módra a Vevő által igénybevett fizetési módtól eltérő módot is alkalmazhat azzal, hogy a Vevőt ebből eredően semmilyen többletdíj nem terhelheti. Tehát például készpénzzel történő fizetés esetén a SAVIER Humility Service Kft. a Vevő kifejezett beleegyezése esetén átutalással is visszafizetheti a visszatérítendő összeget, ha az átutalás a Vevő kifejezett beleegyezésével történik. A SAVIER Humility Service Kft. kizárólag sérülésmentes, bontatlan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vevő részére megtéríteni. Ha a termék megsérült csomagolással érkezik vissza a SAVIER Humility Service Kft-hez, a megsérült csomagolású vagy felbontott termék ellenértékét nem áll módunkban visszafizetni.

 

VI. JÓTÁLLÁS, KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG

A) JÓTÁLLÁS

A SAVIER Humility Service Kft.a termékeit a Fogyasztóvédelmi Törvény és a Magyarországon hatályos jogszabályok mindenkori rendelkezéseivel összhangban lévő jótállási feltételekkel hozza forgalomba.

A SAVIER Humility Service Kft. jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A Vevő részére kiszállított termék lejárati ideje legalább 3 (három) hónap. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, egyébként a Vevőt a jótállásból fakadó jogok kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó jogosultságoktól függetlenül megilleti.

B) KELLÉKSZAVATOSSÁG

A SAVIER Humility Service Kft.a hibás teljesítése esetén kellékszavatosságra köteles. A kellékszavatossági igényét aSAVIER Humility Service Kft.-vel szemben érvényesítheti.

A termék jellegéből, természetéből eredően kijavítás nem érvényesíthető. Kellékszavatossági igényként kicserélést kérhet. Ha a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, abban az esetben igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a SAVIER Humility Service Kft. adott okot. Ön köteles a hibát annak felfedezése után késedelem nélkül közölni a  SAVIER Humility Service Kft-vel. Fogyasztóval történő szerződéskötés esetén a hiba felfedezésétől számított 2 (két) hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vevő felelős. Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (Ptk. 8:1.§ (1) bekezdés 3. pont). A gazdasági társaság, az egyéni vállalkozó és egyéb szervezet tehát nem tekintendő fogyasztónak. A kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el, kivéve a fogyasztóval kötött szerződéseket. Fogyasztóval kötött szerződés esetén a kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított 2 (két) év alatt évül el.

C) TERMÉKSZAVATOSSÁG

Termékszavatossági igényt kizárólag fogyasztó érvényesíthet. Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (Ptk. 8:1.§ (1) bekezdés 3. pont). A gazdasági társaság, az egyéni vállalkozó és egyéb szervezet tehát nemtekintendő fogyasztónak. A fogyasztó a döntése alapján hibás termék esetén vagy termékszavatossági vagy kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igény esetén a termék jellegétől, természetéből eredően kijavítást nem kérhet, csak kicserélést kérhet. Más termékszavatossági igény nincs, tehát árleszállítást nem kérhet és – végső esetben – elállási jog sem illeti meg termékszavatossági igényként. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított 2 (két) hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.

 

VII. FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA

A termékismertetőknél leírtakat oly módon terveztük, hogy egyértelmű tájékoztatást adjunk, és semmiképpen ne adjunk félreérthető információkat.

A SAVIER Humility Service Kft. semmilyen esetben sem tehető felelőssé a termék használatával kapcsolatban a Vevőnek vagy másnak okozott közvetlen vagy közvetett kárért, vagy bármilyen más kárért, a SAVIER Humility Service Kft. a felelősségét teljes mértékben kizárja a termék használatával kapcsolatosan a Vevőnek vagy más, harmadik személy(ek)nek okozott közvetlen vagy közvetett kár vonatkozásában. A termékek használata saját felelősségre történik.

A vásárolt termékek csomagolásának sértetlenségét a Vevő átvételkor köteles ellenőrizni. A SAVIER Humility Service Kft. nem fogad el igényérvényesítést, ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a Vevő külsérelmi hibára hivatkozik.

 

VIII. PANASZKEZELÉS MÓDJA

Amennyiben a megrendelés teljesítésével kapcsolatosan panasza van, panaszát az alábbi elérhetőségeken jelentheti be:

Tel: +36 (30) 5110131

E-mail: savierhskft@gmail.com, drgulyasrita@gmail.com

Postai cím: 1125 Budapest, Béla Király út 9/a.

A jogszabályi előírásoknak megfelelően a SAVIER Humility Service Kft. az írásbeli panaszokra 30 (harminc) napon belül válaszol. Elutasító válasz esetén válaszát indokolja és a vonatkozó jogszabályokban meghatározott ideig megőrzi.

A területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóság: a lakóhelyéhez legközelebb eső kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztálya. A területileg illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.).

A SAVIER Humility Service Kft-nek nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex.

 IX. IRÁNYADÓ JOG

A Webáruházban történő rendelésre és a megrendelés alapján a Vevő és a SAVIER Humility Service Kft. között létrejött szerződésre, valamint a jelen ÁSZF-re a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet mindenkori rendelkezései az irányadóak.

 

X. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF) MÓDOSÍTÁSA

A SAVIER Humility Service Kft. bármikor jogosult a jelen Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) a jövőre vonatkozóan módosítani. Az ÁSZF módosítása esetén a legutóbbi módosítások dőlt betűvel kerülnek megjelölésre, a törlések pedig * jellel kerülnek jelölésre. A Webáruházban mindig az aktuális, mindenkor hatályos ÁSZF található és tölthető le.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I.sz. Melléklet

Elállásra vonatkozó nyilatkozat

 

 

 

 

 

Alulírott (név) …………………………….….. kijelentem, hogy a jelen nyilatkozat aláírásával az alábbi termék(ek) adásvételére vonatkozóan irányuló szerződés tekintetében élek az elállási jogommal.

 

A termék(ek) átvételének időpontja:

 

Az elállás az átvett termék(ek) teljes körére vonatkozik: igen/nem (aláhúzandó)

 

Az elállás az átvett termékek közül csak az alábbi termék(ek)re vonatkozik:

 

Fogyasztó neve:

 

Fogyasztó címe:

 

A fogyasztó címe megegyezik a szállítási címmel: igen/nem (aláhúzandó)

 

A kiszállításként megadott cím (amennyiben nem egyezik meg a fogyasztó címével):

 

Keltezés:

 

Fogyasztó aláírása:

 

 

Hírlevél feliratkozás